17 de gen. 2015

Nou horari!

A partir de dilluns que ve canviem una mica l'horari de la botiga, els dilluns pel matí estarà tancada i obrirem a les 16:30h. La resta de la setmana seguirem amb l'horari normal, pel matí d'11h a 14h i per la tarda de 17h a 20h, menys quan tenim algun taller que allarguem fins les 20:30 els dimarts i les 21h els dijous.
Aquest canvi es degut a que per fi m'he decidit a fer un curs de patronatge :) He començat aquesta setmana en una escola que no tinc massa lluny de casa i estic super contenta, tinc moltes ganes d'aprendre molt i poder fer els meus propis patrons.
Durant el curs aprendre patronatge industrial i patronatge a mida i per completar-lo he de fer mil i un projectes. De moment ja tinc el primer gairebé acabat, un model base de faldilla feta a mida.
Ja tinc ganes que arribi dilluns per anar a classe!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada