13 d’ag. 2014

Up!

Fa un munt de dies que no passo per aquí i és que els dies se'm fant curts per tot el que he de fer. Però això si, sempre trovo un moment per la costura :) Fa un parell de mesos, crec que va ser per Sant Joan la Bàbara em va regalar un parell de robes i avui us ensenyo la primera.
Too much time without blogging , days are short for all that I have to do. But I always found a moment for sewing :) Two months ago Bàrbara gave me a pair of fabrics and today I want to show the first one.
Em vaig decidir per la faldilla de sempre, de cintura alta, frunzida i butxaques, ja que només hi havia 1 metre i no volia fer proves per despés no posar-me el que sortis.
L'estampat m'encanta, i amb aquest globus aeroestàtics de tants colors la puc combinar de mil maneres!
I decided to sew the skirt that I always make, high waist, gathered and pockets, because I only have a meter and I didn't want to make test and then didn't wear it.
I love the print, with this hot air ballons full of colors I can combinate it in thousand ways!


Tinc un parell de cosetes més per enseyar, espero tenir temps la setmana que ve per passar-me per aquí!
I have a couple of things to show, I hope to have time next week to come here!

 Ah! I ja que estic aquí aprofito per explicar-vos que la setmana passada em vaig enterar que la botiga surt en una guia japonesa ^^ Va venir una noia amb la guia i com em va preguntar si era la botiga vaig aprofitar per fer-li un parell de fotos :)
Ah! Good news for the shop, it appears in a japanese guide ^^


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada