14 de jul. 2014

Avui DIY, bossa d'hule

Al cole de la bebechu, ens han demanat que portem una bossa de plàstic amb les cosetes que necessiten per jugar amb aigua, tovallola, xancles, banyador.... Una bossa de plàstic quedava un pél cutre, així que vaig recordar que l'any passat havia comprat un tros d'hule molt divertit, amb estampat de cucurutxos, segurament que havia arribat el moment de donar-hi servei!
At bebechu's daycare, have asked for a plastic bag with the pool's supplies, bathinsuite, towel, shoes...  As the plastic bag wasn't cool enough, I decided to make one, I rememberd that last year i bought a cool oilcloth, with ice-cream on it, I new it was time to used!

Material
Hule // Oilcloth
Tisores // Scisors
Cinta mètrica // Meter
Agulles // Needles
Màquina de cosir // Sewing machine
Trapillo // T-shirt yarn
El primer que vaig fer va ser prendre mides, vaig decidir que volia una bossa gran, per si la tenia que utilitzar per alguna altre cosa més endavant.
Així que vaig triar fer-la de 45x45, a l'hora de tallar vaig deixar un cm x cada costat per poder fer les costures.
Un cop tenim 3 cantons cosits toca donar-li una mica de forma  a la base. cosim fent diagonal. 
Ara ja li podem donar la volta per veure la nostre obre d'art!!! Un cop gaudida, i quan ja ens ha quedat clar que som unes cracks, hem de fer la vora a la part de dalt!
Quan tocava fer les nanses, vaig pensar wue una cadeneta de trapillo podia quedar bé, així que vaig agafar el ganxet del 12mm i vaig fer dos cadenetes de 80 cm cadaacuna. Per afegir-les a la bossa no vaig tenir ganes de cosir més vaig decidir enganxar-les amb la pistola de silicona calenta. 
Podem dir que és una bossa on he utilitzat 3 tècniques i molt poca estona, en menys d'una hora la tenia tota feta!!!!

First of all I decided the size, 45cm x 45cm, so cut 2 pieces, leaving 1cm at every side to sew. 
Sew 3 sides, you can turn up the bag now, we have to sew the "vora". 
For the handles i crocheted a trapillo chain, 80 cm. and then glued with a hot glue gun!
The bag is ready to be used! 

2 comentaris: